Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Ei jeg har på vennelisten min på facebook la ut link for å få stemmer til lillesøsteren sin, og jeg ble helt sjarmert av den lille jenta! Tenkte kanskje det var noen her som ville være så snille å bruke noen sekunder av tiden sin for å stemme på Emilie? http://www.seher.no/874959/artikkel/#/bidrag/d/1054720/ Beklager altså, det er jo rett etter lanostemmingen og alt hysteriet rundt det. Men synes jenta var så søt!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Nei, hun er ikke søtere enn de fleste andre i konkuransen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Søt, men verdens søteste leverposteijete er litt ovedrevet. Dessutten passet ikke bildet på leverposteiboksen. Skal være et friskt og lekent bilde, ikke et svart/hvit, dystert og gammeldags bilde.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 ei venninne av ei venninne som kjenner en venninne av meg... Beklager HI, men jentungen din er helt normalt søt hun! Stemmer heller på nabojenta mi uansett!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Var kjempesøt jente, men bilde må være i farger, og hodet må ikke stikke utenfor ramma.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Kjempesøt jente, men ikke verdens søteste. Jeg skal stemme på dattera mi jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Haha, herregud, "verdens" søteste er ett uttrykk. Ikke ta det så bokstavelig da dere. Jeg synes selv sønnen min er verdens fineste, og hadde meldt på han om han var gammel nok. Jeg synes denne jenta var kjempesøt jeg! Og nei, desverre, det er ikke datteren min, som jeg sa var det ei jeg hadde på vennelisten min som la ut linken, det er søsteren hennes. Er egentlig enig i at bildet burde vært et annet enn det i svarthvitt, men nå er det altså jenta jeg så på, og stemmer på henne selv om bildet de la ut ikke er i farger. Glad jeg greier å se at andres barn er søte jeg, istedenfor å sitte hjemme foran pc'n og ikke greie å si noe positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå