Gå til innhold

Fått time til fødselsangstsamtale med jordmor :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er allerede fornøyd med Riksen uten engang å ha vært der!

Jeg sendte en mail i går om hvor jeg kunne henvende meg for samtale (hadde en horribel første fødsel) og idag fikk jeg mail om at jeg var satt opp til time! Å, det skal bli godt å få pratet om forrige gang slik at man kan unngå at det samme skjer igjen :)

Gleder meg faktisk, selv om det er 1 mnd til hihi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du får samtale! :) det skal nok gå bra, men skjønner at det er skummelt. hadde en ganske så traumatisk opplevelse selv sist, så skal også ta meg en samtale med jordmor når tiden nermer seg.. fikk med detaljerte fødselspapirer fra sist som jeg har tenkt å vise frem! (bare et tips om du også har papirer fra sist)

lykke til!

Skrevet

ja, de papirene har jeg og skal ta dem med :)

Håper det går bedre for oss begge denne gangen!!!

Skrevet

Ja det håper jeg også! :) vil ha tro på det!

Skrevet

Kom over innlegget og har lurt på dette.. Hvem kontakter jeg for og få journalen fra forrige fødsel? Har lurt litt på hva som faktisk skjedde,det hele ble litt dramatisk. Tenker mer på det nå som jeg er gravid igjen ..

Skrevet

Her så kan man spørre jordmor på helsestasjonen om å gå igjennom journalen med en. Jeg skal til samtale på A-hus etter forrige fødsel der (har ikke fødselsangst) og regner med å kunne gå igjennom forrige fødsel der også.

Skrevet

Du kan spørre fastlegen din om en kopi (den skal nemlig sendes dit fra sykehuset etter du har født), eller du kan få den ved direkte henvendelse til sykehuset du fødte på :)

Skrevet

Ok, takk takk:)

Skrevet

Jordmoren min tok kontakt med sykehuset, og fikk den tilsendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...