Gå til innhold

Synger Herborg Kråkevik fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og hører litt på radioen nå, og det slår meg enda en gang at Herborg Kråkevik burde holdt seg til det hun er flink til: å være morsom. Jeg synes hun synger ytterst middelmådig, men de fleste jeg kjenner mener at det er vakkert, sjelfullt og yndig. Så er det bare jeg som synes at dama ikke har sangtalent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun synger jo rent og pent, men hvis hun kan livnære seg som sanger er det mange andre som kunne det også. Isolert sett ifht stemme, da. Men det skal jo gjerne noe mer til - kunstnertalent går på andre ting enn bare stemme, blant annet evne til fremføring, bruk av materiale på nye og kreative måter mv.

Men vi har mange kjendiser uten så skrekkelig voldsomt talent her i landet, kunsten er bare å bli eksponert, formidle og utvikle seg på en måte som bjør at man får oppmerksomhet og beholder interesse og fokus. Tone Damlie, for eksempel, er etter min oppmwerksomhet en langt mer middelmådig kunstner enn Kråkevik. Men det hjelper jo å være pen....

Skrevet

Har også alltid forundret meg over at hun får så mye skryt for sangstemmen sin, og jeg hørte antagelig den samme sangen som du på radioen i dag og hadde samme funderinger.... før jeg slo av.

Men som det ganske riktig sies over her: Du behøver ikke så mye talent for å bli kjendis i Norge. Det holder med en stor posjon selvtillit. Også hjelper det å ha foreldre som er kjent for ett eller annet.

Skrevet

Jeg synes hun synger noen sanger veldig fint.

Skrevet

Hun synger rent, men det er ikke tvil om at stemmen ikke er skolert. Enkelte låter synes jeg hun takler bra, andre ikke.

Skrevet

Jeg har ikke så veldig sansen for stemmen.

Skrevet

Den derre skarre r`en er bare til å få frysninger av:-/

Ikke fint nei.

Skrevet

Hun synger som ei kråke. Hahahahaha! Dagens dårlige!

Skrevet

Jeg syns hun har en kul stemme, men lager musikk som jeg ikke har sansen for.

Skrevet

Nei så søren om hun gjør. Mine ører får rett og slett vondt. Liker egentlig ikke den dama i det hele tatt.

Skrevet

Det høres veldig tilgjort ut, som om hun prøver å synge fint med en stemme hun ikke har. Jeg høres forresten ganske lik ut når jeg gjør stemmen min litt barnslig og skrikende. Bare prøv dere også, vi er sikkert alle minst like flinke til å synge som henne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...