Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg har en kjempeide på en bok i hodet mitt, og det hadde vært morsomt å prøve å gi ut en bok Tips noen?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Da ville jeg bruke tid på boka, og når du er ferdig kontakter du forlaget om de har lyst til å gi ut boka. Du kan jo begynner med noen noveller også. Sender det til div. ukeblader osv. Hvis den kommer på trykk, får du jo litt honnorar av arbeidet. En ok begynnelse vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Men når jeg sender inn til forlaget, må jeg betale noe for å få den utgitt? Ja kan begynne med noveller! Det var lurt! HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Det er jeg ikke sikker på. Ville tatt en tlf. og hører med de eller google.. En god ide er kanskje og hører med de småeforlaget først, kanskje? hilsen meg som svarte over
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Takk for svar Skal ta noen telefoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå