Gå til innhold

vekt og tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått opp 300 gram siden igår, og for meg er det krise:P

Noen tips til hvordan man kan gå ned i vekt?Jeg trimmer 2 ganger for dag(går), spiser sunt, men kanskje for lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro ned. Finn ut hva du bør veie. Jeg trives for eksempel best nå jeg veier mellom 64 og 68 kilo. Så lenge jeg holder meg innen de grensene anser jeg vekten som perfekt. Det tillater at vekten går litt opp og ned på en naturlig måte uten at jeg får panikk. Om vekten går over 68 (under 64 har aldri vært noe problem ;-)) strammer jeg inn litt på snopintaket og trener kansje litt ekstra til jeg er nede på 67 igjen. For meg er det en fin måte å holde vekten under kontroll uten å bli bekymret for små, naturlige endringer.

Skrevet

jeg veier 65 kilo nå og vil ned iallefall 3 kilo til...

Skrevet

3 kilo klarer du fint. Gi deg selv minst 6 uker. Ikke forsøk å gjøre det for fort. Da er det så lett å sprekke og så lett å legge på seg igjen med en gang etterpå.

Husk å fortsette med gode vaner etter at målet er nådd. Hold forbrenningen oppe ved å fortsette å trene jevnlig selv om vekten er der du vil ha den.

Lykke til.

Skrevet

Min vekt varierer med 1 kg i løpet av noen dager. Mensen, hva du spiste dagen før, om du har tømt tarmen, eggløsning... det er så mange grunner.

Skrevet

Støtter denne. Nå er jeg riktignok gravid (begynnelsen av 2. trimester), men jeg gikk ned 2 (!) kilo fra en dag til en annen. Gjorde ikke noe spesielt annet enn å gå på do ;-) Ikke vei deg hver dag. Gjør det heller en gang i uken. Det gir et mye bedre bilde på om du går opp eller ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...