Gå til innhold

ønsker nr.4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det galskap å ønske seg barn nr.4??

Jeg har tre barn fra tidligere forhold, men nå er jeg veldig klar for et barn med min mann! Hadde han spurt hadde jeg gjort meg klar på en dag. hehe..

Ser gravide mager over alt, barnevogner.. nyfødte på jobb.. det kribler i kroppen..

Noen tips for å friste min mann til å bli babysyk?

Han har ingen barn fra før, men er veldig flink med barn. =)

Noen som har noen ord, så tar jeg imot! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hele kommer an på om han i det hele tatt ønsker seg barn. Har han tenkt på barn med deg en eller annen gang, eller er han sammen med deg fordi han tror du er ferdig med å få barn?

Lykke til! Hvor gamle er nr 1,2, og 3?

Skrevet

Han har ikke noe imot barn i det hele tatt, og tror nok han gjerne vil ha også. Men han er veldig ordentlig av seg og kanskje litt gammeldags vil noen kalle det.. ;)

Vi snakket om føll på ene hesten en gang, så var det og se på hingster ol. Så sa jeg det en morgen at jeg vil ha en baby jeg.. (var ment et føll da..) Han sa ikke nei, men at det må vi snakke om først.

Og nå så kan han komme med sånne ting som at han har ingen barn han, bare tre på lån..

Søsteren tin barndomskameraten hans kom til meg på fest og fortalte at jeg måtte gi han et barn også, håpet ikke jeg var ferdig med å få barn..

I og med jeg har lyst på et barn med han er jeg redd jeg ser på det som positivt uten at det er det...

Barna er i alderen 5-10 år. Han ble nok ikke sammen emd meg i det at han trodde jeg var ferdig med barn nei..

Han var interessert og så ikke barna som et hinder. Han er glad i dem og forteller dem det.

Så har en fornemmelse av at han kan tenke seg et selv, men kanskje mer betenkningsfull enn meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...