Miss Fashionista Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 og venninna mi skjønner ikke at jeg orker!!! Er det ikke normalt da? Må da være flere enn meg som gjør det? Jeg går når hun skal sove(sover 30 min da, men uansett), setter henne bare opp når hun er ferdig sovet også går vi videre...og jeg går FORT!Nesten så jeg springer med vogna, god trim og godt med frisk luft i lungene for barnet!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Ooooh! Flott, men når barnet begynner å krype trenger det masse tid på gulvet :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 2 timer hver dag? All ære til deg:-) Jeg har aldri gått 2 timer med vogna hver dag og kommer nok aldri til å gjøre det. Vet ikke om så mange andre heller som har gjort det bortsett fra hun ene venninnen min, men hun gikk nesten hele døgnet med vogna, stakkar, for babyen ville bare være i vogna og skreik når hun tok ham opp.
Miss Fashionista Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2011 barnet er forresten over året og går Jeg synes det er herlig å gå tur, at man blir slankere i tillegg er jo en super bonus
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Ja, det er nok en del som gjør det. Jeg gikk alt fra en til tre timer om dagen de første månedene. Etterhvert ble det litt mindre, men minimum en time triller vi fortsatt, hun er nå 16 mnd. Vet om mange som stort sett bare er hjemme med ungen, og helst ser at sovingen foregår innendørs så de kan slappe av osv.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Jeg var sjelden ute i mer enn 1 time om gangen med barnet mitt da han var liten, men er fremdeles tynn og slank fordet
Miss Fashionista Skrevet 17. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2011 Ja det er herlig med slike turer! Er så glad for å ha ei jente om virkelig elsker å være ute!Hun hyler når hun må inn hehe:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Min jente elsker også å være ute, men ikke snakk om at hun vil sitte i vogn. Fra hun var 5,5 mnd og begynnte å krabbe skulle hun bare være på bakken og krabbe i gresset. Hun vil ikke bli bært en gang, skal bare være på bakken og utforske selv. Vi er ute mange timer i løpet av dagen i alle slags vær, men å trille tur, det gjør vi ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Jeg ELSKER å gå tur med barnevogna! Har gått masse tur med begge gutta og ser fram til det igjen. Gikk alt fra en til tre timer nesten hver dag det første året. Og det er som du sier, god trening med litt tempo og oppoverbakker:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #11 Skrevet 18. august 2011 Ikke uvanlig det vel! Kjempefin måte å få seg litt trim på!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 Fin måte å få trim på, men jeg har ikke helt sansen for å "tjore" en unge som kan gå mer til vogna i mer enn 2 timer om dagen. Snart må jo barnet få begynne å bruke kroppen sin selv og utforske verden mer på egenhånd.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #13 Skrevet 18. august 2011 Synes det er fint at dere går mye. Gikk endel også da mine var babyer. Vi gikk ca.5-8 timer hver dag, og jeg skal love deg at jeg gikk fort ned i vekt og det var ikke noen hardtrening heller. Synes du skal fortsette med turen din og ikke la venninna di påvirker deg med sin negative energi:) Hvis du liker å sykle og har en fin sykkelsti der du bor. Vil jeg anbefaler deg og skaffer sykkelvogn. Kjempe fint og man kommer langt:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #14 Skrevet 18. august 2011 Flott det:) Men et barn på over året som kan gå trenger litt andre utfordringer også Frisk luft i lungene bør jenta få fra å leke litt mer ute, og skjønner godt hun ikke vil inn om hun ikke får løpt litt, sittet i gresset, lekt i sandkassen og husket litt. Motorikken er kjempeviktig å trene på!
Miss Fashionista Skrevet 18. august 2011 Forfatter #15 Skrevet 18. august 2011 jeg sa bare at vi GIKK 2 timer, men må vel si at vi er ute opptil flere timer også, så hun får både gå, springe og rulle i gress;) Sandkasse har hun også som hun elsker å sitte i... og ikke minst huske ja:) Ikke noe feil med motorikken til denne jenta;)
Miss Fashionista Skrevet 18. august 2011 Forfatter #16 Skrevet 18. august 2011 sykkelvogn har vi også, kjempe populært!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #17 Skrevet 18. august 2011 Høres sprekt ut at du går så mye hver dag og det tar jo ingen skade av Er veldig glad i å gå tur selv, men mangel på energi og for mye annet å styre med, gjør at jeg har vært elendig på å gå tur i år :S Men, la gjerne vesla gå en del selv sammen med deg da
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #18 Skrevet 18. august 2011 Desto mer du går, desto mer orker du. Savner det selv, gikk mye da jeg var hjemme i permisjon, men nå som jeg er i full jobb, rekker jeg det kun av og til i helgene. Er mye alene med ungene og eldste er for stor til å sitte i vogn og for liten til gå så lange turer. Resultatet er da 3-4 kg + og evig slankekur for å holde igjen så ikke jeg går ennå mer opp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå