Gå til innhold

Tidlig UL i Trondheim?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil så gjerne på tidlig UL, for å se at alt er bra med den lille :)

Men hvor kan jeg dra og hva ligger prisen på? Noen anbefalinger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ultraportalen i Kjøpmannsgata. Husker ikke helt prisen... 800 kr kanskje? Det står uansett på hjemmesida. Det er vel andre priser når du er over 12 uker. Vi var hos ei veldig trivelig jordmor :) (uke 11+6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også på tidlig ul hos ultraportalen, kjempefornøyd:) var hos en trivelig dame, som svarte på alle mine spørsmål:) tror jeg betalte 900 kr! Kjempeenkel timebestilling på hjemmesida deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er førstegangsfødende, eller tidligere har hatt svangerskapsforgiftning, så kan du melde deg på studiet på st. Olavs rundt svangerskapsforgiftning. Da får du ul rundt uke 12 gratis, og de henviser deg automatisk videre til rutineultralyden i uke 18. Jeg fikk til og med komme med ønske om dag og tid på rutineultralyden, da jeg har en mann som jobber på sjøen, og fikk det når det passet meg. Var inne på selve ultralydundersøkelsen i en drøy halvtime, gikk gjennom alt på babyn, å fikk med flere fine bilder. Fantastisk for den blivende far å se et bittelite menneske på skjermen med fingre og tær og full fres, kun 12 uker gammel. Ble mye mer virkelig for han også etter dette:) så er kjempefornøyd:) og hvis du skulle regnes i risikosonen for svangerskapsforgiftning, noe jeg ikke var, så får du også videre oppfølging fra dem gjennom svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster som regel rett under 1000-lappen.. 965 ca? Jeg var på tidlig UL (før uke 12) for et par uker siden, da dro vi på ultraportalen. Var kjempefornøyd med undersøkelsen. Jeg var bare 8+5 men fikk kjempefine og klare bilder. Vi så hjertet slo, så de to rommene i hjernen, fingrene, beina, armene, nesetippen.. Herlig opplevelse :) Anbefales!

 

http://ultraportalen.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0926 her. De har forresten åpent på lørdager også! Jeg ønsket å ha med mannen min som jobber mandag-fredag, derfor var det kjempekjekkt å få time på lørdag. Jeg ringte de lørdag morgen pga. blødninger og var veldig bekymret og ville ha time med en gang... Dessvere hadde de fullt, men litt senere ringte de opp igjen og sa de "måtte" prøve å presse meg inn for de forsto hvor viktig dette var for meg. Så de er veldig medmenneskelige og finner løsninger for det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...