Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Til vanlig? Når du slår deg? Foran unger?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Nei banner aldri. Mitt kraftutrykk er "Au!". Trenger liksom ikke banne.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Jeg klarer nesten ikke å banne. Det høres helt merkelig ut de gangene det kommer banneord ut av munnen på meg. Men siste året har jeg vel begynt å si litt "faen" iblant når ting skjærer seg helt. Et tynt, litet "faen".
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Hoff det hender, men jeg prøver å passe språkbruket mitt når ungen er til stedet. det er ikke fint å banne, men jeg må si det gjør godt innvendig å banne vist jeg klarer å dunke stortåa så kraftig at jeg for følelsen av å bare kvitte meg med tåa fordi det gjør så vondt:P Eller kand et være at man er i fra nord, men ingen unnskyldning uansett:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Banner noe jævlig.. men er på detox..så blir nok bedre og har blitt bedre. Prøver å holde meg bannefri foran barnet og har nok klart det greit. Klarer som oftest ikke å holde glosene inne i meg om jeg får vondt, dessverre...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Ja, jeg banner mye. Spesielt når jeg slår meg, da kommer det nesten automatisk en "faen" uten at jeg tenker over det. Selv om barnet mitt er i nærheten, så sier jeg det.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 ja jeg banner veldig mye dessverre flere ganger daglig.. hvis jeg slår meg, hvis jeg mister noe på gulvet...tlf, fjernkontroll etc, ja.. det blir vel en 10 banneord om dagen. sjeldent med sønnen min til stede.. da skjerper jeg meg virkelig. prøver iallefall. men han sa engang : "ååå fuufaan!" vi lekte på gulvet, så skulle jeg reise meg så var jeg veldig støl etter trening.. så sa jeg det veeeeeeeeeeldig lavt. Men han snappet det opp ganske kjapt og greit gitt.. dette ble langt! hihi
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Fillern sier jeg ganske mye...salikattan og steike kommer også noen ganger, ja... Men bruker bare sånn kamuflert banning;) Har aldri brukt de typiske banneordene.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 Alt for mye og jeg må jobbe med saken. Banning er nærmest en del av mitt hverdagsspråk og en stygg uvane. Jeg banner ekstremt mye når jeg slår meg og da spiller det ingen rolle om det er barn rundt. Dattera vår har begynt å herme litt, så jeg MÅ skjerpe meg. Men jeg merker det nesten ikke selv at jeg bannes, fordi det er så vanlig for meg. Det går mye i "Faen" og "Helvete". Usj, det er udelikat. Jeg vet...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #11 Skrevet 17. august 2011 Så skal det sies at jeg er nordlending, så jeg er litt unnskyldt. Det er ikke så uvanlig at vi banner her i området hvor jeg bor... ano 23:41
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 Når jeg slår meg kan det komme ut noen gloser ja! Og blir passe flau om ungene hører meg :S Mannen min banner hele tiden! Sånn feks "Det er så jævla fint vær i dag" Det høres så dumt ut! Prøver få han til å slutte, for han har sikkert 1 banneord pr setning! Det får han faktisk til å høres mindre intelligent ut..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #13 Skrevet 18. august 2011 Jeg banner endel, er fra nord og bor i nord, så det er en del av språket mitt. Når jeg sien faen, så er det ikke verre enn når en østlending sier au.. Hvis jeg slår meg blir det gjerne et faen innst inni helvete, han tytje eller Gud allmektige i himmelens rike(som er like mye banneord i mine ører) Jenta mi på ti er vant til at mora hennes banner, men sier aldri noe sånt selv, for det er forbeholdt voksne.
EFM Skrevet 18. august 2011 #14 Skrevet 18. august 2011 Jeg banner veldig mye igrunn. Begynte etter mye mobbing og jeg begynte å svare mobberne. Har roa ned VELDIG på banninga og når datteren min blir født blir det nulltoleranse for banning i nærheten av henne for jeg skal ikke ha en banneunge =)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #15 Skrevet 18. august 2011 Nei, ikke mye, men det hender jeg trenger å avreagere med et krafuttrykk. Det lærer jeg ungene også. Banning kan være en OK måte å avreagere på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå