Gå til innhold

Ditt favorittpålegg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Philadelphiaost med salt, pepper og løvtynne skiver med agurk og løk.

Ev. en skikkelig god spekeskinke.

Skrevet

Makrell i tomat!

Skrevet

Peanøttsmør med maldon-salt og bananskiver.

Hjemmelaget egg- og tunfisksalat.

Skrevet

Det varierer litt, men nå er favoritten løvtynn kalkunskinke naturell og kokt skinke med majones, appelsinskiver og druer, yummi :) Og det må gjerne ligge på polarbrød :)

Skrevet

Røkt kalkunskinke

Tine pepperost

Hvitløkspaté

Røkelaks

Eggerøre

Skrevet

Rundstykke med skinkeost (istedenfor smør...hater smør) og røkt skinke med noen skiver agurk oppå. Nam!!!

Skrevet

Det varierer veldig fordi jeg blir fort lei, men hjemmelaget syltetøy blir jeg aldri lei av, enten det er jordbær, bringebær, multe eller blåbær. Sikkert fordi jeg ikke kan få ubegrenset av det.

Noen ganger syns jeg det er kjempegodt med makrell i tomat, andre ganger ovnsbakt leverpostei. Og noen ganger nyåpnet stabburet leverpostei (gule bokser).

Prim er også godt.

Ellers digger jeg også omelett og røkt laks.

Pålegg er veldig godt når det er ferskt og spesielt hvis jeg får det smurt på ferskt brød!

Skrevet

Servelat fra Idsøe. Magisk!! ( Spiser ikke annen servelat- usj!)

Skrevet

Det beste i verden er hjemmelaget cabaret med majones eller eggerøre og røykalaks.

Som sånn vanlig hverdagspålegg er det nok kaviar med hvitost på det går mest i.

Skrevet

Siden jeg ikke spiser brød, så blir det feil å kalle det pålegg, men jeg synes røykelaks og eggerøre er godt. Spekeskinke og potetsalat er også godt. En skive agurk eller tre havner det på det meste.

Skrevet

Drue&purre salat med rosastbeef oppå. Litt gastromat på toppen =)

Kokt egg, tomat, salt og pepper

Skrevet

Tja. Jeg er veldig kjedelig av meg og er veldig glad i leverpostei.. Ja, den gule boksen med bilde på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...