Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hva er din mening ? http://www.familieverden.no/Forbruker/Ammedukke-til-barn-skaper-debatt/
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 E da versta eg har hørt om. Aldri om mi jente skulle fått noe sånt!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Det er jo fint at barna lærer at babyene ikke bare drikker av flaske, men også fra puppen til mammaen, men jeg tror ikke en topp man tar på seg hjelper på dette... Det er jo ingenting i veien for at barna kan lekeamme med hvilkensomhelst dukke inntil sin egen "pupp" og det klarer de å tenke ut selv hvis de har et ønske om å "amme" dukka.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 latterlig oppfinnelse. Kunne ikke falle meg inn å gi ungen min noe slikt.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Uten å ha satt meg for mye inn i det. er jeg imot. Barn blir allerede voksne alt for tidlig. Jeg syntes det er fint at jenter leker med dukker, men nå å amme sin egen dukke blir for ekstremt mener jeg. Da blir det mye mer alvorlig med engang. og det å bli mamma er ingen lek og jeg ser for emg at antall barn/tenåringsmødre kan øke.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Ser ikke helt hvorfor den ikke skulle være lovlig, jeg synes ikke noe om å forby alt man ikke liker. Når det er sagt, jeg synes dette er et unødvendig, tåpelig og til dels kvalmt produkt, som jeg aldri ville gitt mitt barn, eller latt andre dra inn i huset mitt. Barna greier utmerket å bruke forestillingsevnen sin under lek, uten slike tåpelige hjelpemidler...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Som et ledd i å avdramatisere amming og av-seksualisere brystene er dukken genial. Reaksjonene på dukken viser helt tydelig at mange har et sykt syn på bryster og amming.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 hvorfor slikt hysteri?? det er en topp med blomster,og du kan legge dukken inntil,kjempe flott dukke til barn .... hadde dermed reagert,om det hadde vært formet som ordentlig bryst.
Tante Blås Squaw Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 Nei, valgfri guddom forby at de små skjønner at puppene er til noe annet enn sex... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #11 Skrevet 17. august 2011 Jeg ser ikke problemet. Hadde gjerne gått til innkjøp av en sånn.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #12 Skrevet 17. august 2011 ser ingen vits i å forby den, men kommer ikke til å kjøpe den. Totalt unødvendig. Både min sønn og min datter har ammet sine "barn", helt uten spesielle topper. De løftet opp genserne sine og la "barnet" til, akkurat som jeg gjorde med deres søsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå