Gå til innhold

Bruker du majones?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg en av få som virkelig ikke liker majones? Hehe... Bruker du masjones, og på hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

salami, leverpostei, hvitost, div kjøttpålegg... ja det meste. nam! :)

Skrevet

Til fårepølse, og da i stedet for smør :)

Skrevet

Mmmm det er godt! Har det på ost, egg, kjøttpålegg ++

Samboeren min er helt antimajones!! Det er det verste han vet;)

Skrevet

Nei du er ikke den eneste, jeg kan ikke fordra det. Men det som faktisk er litt godt er et tynt lag på hamburgere!

Skrevet

I starten av svangerskapet fikk jeg akutt lyst på majones på kjøttpålegget, utover det er det aldri i hus.

Skrevet

Jeg elsker majones, men det må være den ekte varianten, lettvarianten smaker puk!

Bruker ikke smør da, så majones på ganske mye:

-alt av kjøttpålegg

-gulost, majones, tomat og salt (favoritten!)

-leverpostei

Skrevet

Å ja! På pizza, pasta bolognese, egg, reker og skiver! Jeg ELSKER majones!

Skrevet

Veldig glad i majones :-)

Skrevet

Jeg bruker litt majones sammen med creme fraiche til pastasalat, pai eller potetsalat, men liker ikke majones i seg selv, nei.

Skrevet

Jeg hater majones, og av den grunn liker jeg heller ikke koldtbord... Det er bare alt for mye majones der, i salater og greier. Ekkelt.

Skrevet

Spiser majones på litt bedre smørbrød/baguetter, men skjeldent ellers.

Skrevet

Bruker bare majones når jeg skal spise rundstykker med reker. Ellers liker jeg ikke majones særlig.

Skrevet

nei, æsj! Men liker eggesalat, det er der jo majones i. Men aldri ellers. Jækk!

Skrevet

Ja, bruker det på kjøttpålegg, hvitost, agurk, egg, skalldyr, fiskekaker, fiskepudding, poteter, og noen ganger på hamburgere. Bruker det også i forkjellige dressinger som jeg lager.

Skrevet

Jeg syns det er kjempegodt med majones, men som en over nevnte, det må være ekte majones, for lettmajonesen smaker jo ingenting.

Jeg prøver å unngå å spise det så veldig ofte, det er jo ikke akkurat sunt, men jeg syns det er veldig godt på skinke, servelat, salami, kaviar, leverpostei, makrell i tomat...

Skrevet

JA!:) Kan ikke spise brødskive uten majones;) Men jeg liker ikke smør på skiva da. Min far er også veldig glad i majones, men han er nok en ekstremversjon. Han bruker det til og med på vafler, lapper (sveler) og lefser. Det er litt over grensa for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...