Gå til innhold

tørketrommel eller stellebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å ta ut stellebordet for å få plass til tørketrommel. Minsten er 1 år så vil jo bruke bleie lenge enda, men har akkurat begynt i barnehagen så bytter jo ikke så mange bleier hjemme som før.

Alt av klær blir nå tørket på stativ nede i gangen og det blir veldig fuktig og rotete (og mye jobb!) så vil gjerne ha tørketrommel. Men da må vi evt bytte bæsjebleier på stellematte på gulvet..

Men å vente helt til han slutter med bleier...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heier på tørketrommel :o) Gull verdt, spesielt på vinterstid.

Skrevet

TØRKETROMMEL uten tvil!!!!!!!!!! Og du kan jo kanskje ha ei stellematte oppå tørketrommelen? Uansett om du må skifte bleier på gulvet så hadde jeg glatt gjort d for å ha tørketrommel. Den er verdt sin vekt i gull! :)

Skrevet

Tørketrommel!! kommer aldri til å angre :) kan jo skifte på gulvet eller stående! :)

Skrevet

Den var lett: tørketrommel!

Å skifte på gulvet er helt greit, har gjort det med minstemann nesten siden han ble født.

Skrevet

Uten tvil tørketrommel. Men så har jeg nesten ikke brukt stellebord noensinne da. Vi byttet på en matte på gulvet helt fra start. Når barnet er ehele ett år hadde jeg hvertfall ikke tvilt.

Skrevet

Tørketrommel.

Skrevet

Vi steller på vaskemaskinen, går helt fint, det:)

Skrevet

Kast ut stellebordet og ha en stellematte oppå tørketrommel i stedet!

Skrevet

Hiv ut stellebordet, går eventuelt an å ha en stellematte og stelle på tørsketommelen, men synes uansett det er greit å stelle dem på gulvet når de er så store, større fare for at de faller ned også i den alderen.

Skrevet

Definitivt tørketrommel! Og ha stellematte oppå tørketrommel/vaskemaskin hvis disse ikke står i søyle:-)

Skrevet

Tørketrommel!!

Jeg kjøpte en stellematte på Ikea med oppblåsbare kanter som jeg hadde på gulvet med honkle på. Fungerte veldig greit. Veldig greit når en har unger som ikke vil ligge rolig på stellebord også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...