Gå til innhold

Når legger deres 2.klassinger seg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er skole dagen etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sover nå ;)

 

Han legger seg mellom 20 og 20.15, da våkner han blid og uthvilt mellom 6.30 og 7 morgenen etter.

Skrevet

Mine må vekkes kl 6 på morgenen, og de er i seng til kl 20. Sovner innen kl 20.30.

Skrevet

Min legger seg 8, men sovner ofte ikke før 11 tiden! Lurer på om det hjelper å legge han senere...

 

hi

Skrevet

Snuppa her legger seg i teorien 19.30, som i praksis betyr 20.00-20.30:)

Står opp kl. 07.00 og kunne fint sovet en god stund til..

Storesøsteren hadde en periode der hun la seg rundt kl.20.00 og ble liggende en evighet før hun fikk sove. Her hjalp det å drøye til 20.30 og da sovnet hun med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...