Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Er blitt kjent med en mann på match, vi skrev en del fram og tilbake i et par uker. Han skrev et par meldinger på mobilen om at han ville stikke innom på kaffe, og at han gjerne ville bli bedre kjent. MEN... det passer aldri for ham å komme på besøk. Enkelte kvelder jobber han (forståelig), så har han planer med en kompis (mindre forståelig)... Er det tegn på at han ikke er så hyper etter å bli kjent med meg? Tenker jo sånn at hadde han virkelig vært interessert, så hadde han tatt seg tid til det. Han bor 15 minutters kjøring herfra forresten. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Tror han er sjenert! Møt hverandre en annen plass først, ikke i hverandres hjem
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Her er det slik at jeg enten må møte ham hjemme hos meg på kaffe eller ta barna med for å møte ham et annet sted. Så begrenset med muligheter HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå