Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Finner ingenting som passer til Celine, men er helt forelsket i dette navnet. Siden alle de andre barna våre har dobbeltnavn, så vil vi ha det til siste også, så ingen diskusjon om hvorfor vi vil ha dobbeltnavn. Celine ...... ??
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Caja Celine Eller Kaja Celine , syns det er kjempe fint
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Celine SKAL være først, er det som er så vanskelig
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Celine Andera Celine Sofie Celine Ovida Celine Henrikke Celine Margrethe Celine Fredrikke Celine Leann Celine Aurora
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Takk for forslag!! Hva synes dere om Celine Theilen? Med trykk på E. Celine Theileen? Ellers liker jeg Celine Maileen, men har en datter som heter Malin, så det blir for likt. Celine Helen, men så heter jo den berømte Siljemilf.blogg.no sin unge det Celine.. virkelig en nøtt det her! Alle de andre navna vi har på barna våre klinger så fint.
Izzy*prinsesse 07 og prins 08* Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Celine Adriana Celine Amalie Celine Sofie Celine Marie Celine Elise Celine Johanne Celine Henriette Celine Aleksandra Celine Marlene Var dem eg kom på i farta som eg synes klinker fint. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #12 Skrevet 17. august 2011 Syns Celine Victoria var fint jeg da
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #13 Skrevet 17. august 2011 Celine Sofia - var det første som ropte på meg!! Utrolig fint navn!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #14 Skrevet 17. august 2011 synes faktisk at Ayleen, Theilen og mailen var de eneste som funka. men, det høres litt ut som etternavn. men de fikk i alle fall vanvnet til å "lande" om du skjønner hva jeg mener. synes liksom det må være Celien "hm-hmm" om du skjønner lyd henvisningen min
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #15 Skrevet 18. august 2011 Takk for mange gode forslag! men er enig i at det må være Aileen, Theilen, Mailen (men nå har vi Malin), Helen eller lignende.. godt mulig det blir en Celine Aileen i hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå