spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 I kveld testet jeg positivt med billigtest, er 9 eller 10 DPO. Kan ikke helt skjønne det, mannen lå med pneumoni og gikk på to penicillinkurer, og vi har bare hatt sex to ganger! (Riktignok var de to gangene de dagene jeg hadde positive EL tester da, hihi.. :-) Og nå er jeg kjempeforkjøla og slapp. Så hadde virkelig ikke trodd at dette skulle skje! Vi har snart prøvd i ett år, og jeg har fått beskjed om at jeg har svake eggløsninger. Til uka skulle egentlig mannen levere sædprøve, men gjett om han blir happy når han slipper det! Skal fortelle det senere ikveld, og atpåtil har vi vært sammen i 3 år i dag, for et sammentreff! Skal teste igjen i morgentidlig med ClearBlue digital, håper jeg har nok hcg for at den skal slå ut Symptomer: - Luft i magen - Høyere temp enn normalt -Trøtt Thats it! Lykke til videre alle sammen!
Happy87 Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 gratulerer så mye, det var hyggelig å høre:)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 gratulerer <3 <3 og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå