Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Er betalende medlem på en datingsside. Har lasta opp fint profilbilde, lagt ved 3-4 bilder til i album, skrevet grei profiltekst. Likevel, er det så å si ingen som skriver brev, og de fleste brev som jeg sender, forblir ubesvart. Har uheldigvis bundet meg og må betale i 3 måneder. Visste ikke at det var SÅ labert stemning. Noen som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå