Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Vi vil gjerne ha Emrik som første navn. men siden vi skal ha dobbelt navn må vi ha et til som passer. =) noen som har forslag?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Hva er poenget med dobbeltnavn bare for å ha det? Siden dere ikke har et navn til dere liker godt og kunne tenke dere som et ekstra navn så er det bare tull og fyll på et greit navn som står fint alene.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Gjør det komplett. Emrik-Henrik? Emrik-Bendik? Emrik virker litt merkelig som navn. Hvorfor skal dere bruke det? Oppkalling?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Jeg har faktisk tenkt på Andreas. men så heter også fetteren til min samboer det, og han er enda bare 3 år, så det blir litt herme føler jeg Og til deg som lurer så er det fordi jeg liker dobbelt navn, og fordi vi alle andre har det og vil at siste mann i familien også skal ha det. kunne tatt et av slektninger men her er listen: Adelsten Sigurd Håkon Magne Birger Alf Sigfred Martin Såeh.. jeg synes liksom ingen av disse passer noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Hvorfor vi skal bruke det?? øøh, fordi det er et navn og vi liker det. må det være oppkalling?? jeg har kanskje det du mener er uvanlig eller rare navn på de andre også jeg da, men jeg liker navn som ikke alle andre har! hvorfor spør du så dumt? bare fordi du ikke liker det, betyr ikke at ingen andre kan like navnet! Jeg for.eks liker over hodet ikke navnet Silas, synes det er merkelig og ikke så pent, men forstår at andre som liker det vil bruke det.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Emrik er et flott navn! Hadde det i tankene selv, men ut kom en jente! Jeg skulle bruke Emrik Emìl, med lang i:) Oppkalling, men også flott synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Skulle skrive Emrik Olai jeg også Passer fint!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #11 Skrevet 18. august 2011 Fine forslag jenter. jeg har også tenkt på Emrik Aleksander. har likt Aleksander navnet siden jeg var ung. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå