Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Jeg heter Rebecca. Skremmende at folk mener et navn hørest ut som en russisk hore osv...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Jeg hentet posten i sted og naboen har hentesveis. Noe mer er det ikke å hente fra denne kanten. Takk for meg.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #18 Skrevet 17. august 2011 Elina ( er ikke ei prinsesse på 12) nye folk sier ofte at jeg har eit pent prinsesse navn, passer ikke en dame på nesten 30.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 17. august 2011 #20 Skrevet 17. august 2011 Cathrine..muligens verdens kjedeligste navn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå