Gå til innhold

Stikninger, slimete utflod og dårlig magefølelse - noen som kan trøste litt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

jeg er gravid for tredje gang (en MA og en herlig liten gutt), men føler at jeg har glemt ALT fra forrige gang. Jeg er snart 13 fullgåtte uker, men kjenner ingen lettelse ved å være forbi uke 12. Magefølelsen er bare så dårlig, uten at jeg har noen som helst symptomer som kan "forsvare" det jeg føler. Med unntak av EN ting da, som jeg jo håper at noen kan fortelle at de også har selv om alt er bra:

 

nemlig slimete utflod. Sorry for detaljer altså, men snørr er nesten det beste ordet for å beskrive hvordan det ser ut. Ikke store mengder altså, men noen ganger etter dobesøk er det litt på papiret. Gult i fargen, aldri blodspor eller brunlig en gang. Men sammen med vonde stikk i livmoren i ny og ne kjenner jeg at dette stresser meg noe forferdelig! Noen som kan roe meg? :)

 

Håper virkelig at magefølelse bare er noe tull og at det spreller en liten alien der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet heller lite om akkuratt det, men har lest at verken mer utflod eller stikninger er unormalt. Men jeg ville nok i alle fall kontaktet legen og bedt om en tidelig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...