Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Ja, for en vintergrønn plante, så er det veldig fint, men det bør følges av en spesifikkasjon, så vi vet mer eksakt hva vi skal se etter..... Søt, er du....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 er ikke det et tre? eller en busk? tror det er en slik en vi har juletrelysene på ute i jula ellers så høres det litt ut som en unge som ikke klarer å si Tuva. jeg likte det ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 ikke, Thuja er navnet på en hekk.. Jeg har thuja-hekk rundt huset, og det er greit at den heter thuja, men ikke en liten jente eller gutt eller hva det er du tenkte på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå