Gå til innhold

Har så sansen for navnet Thuja.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for en vintergrønn plante, så er det veldig fint, men det bør følges av en spesifikkasjon, så vi vet mer eksakt hva vi skal se etter.....

 

Søt, er du....

Skrevet

Tja.. hvis du er født på plantasjen

Skrevet

Det har hekken min også...

Skrevet

er ikke det et tre? eller en busk? tror det er en slik en vi har juletrelysene på ute i jula :P

 

ellers så høres det litt ut som en unge som ikke klarer å si Tuva. jeg likte det ikke.

Skrevet

ikke, Thuja er navnet på en hekk.. Jeg har thuja-hekk rundt huset, og det er greit at den heter thuja, men ikke en liten jente eller gutt eller hva det er du tenkte på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...