Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Da må jeg til kontordama med et brev fra namsmannen... Jeg klarte å få kloa i det før sjefen(mener ingen andre enn meg trenger å vite, er IKKE stolt av det) og på den hønsebedriften jeg jobber, så sprer sånn seg fortere enn ild i tørt gress.... Har kontordama taushetsplikt?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Om du ikke har oppgitt inntekt til namsmannen så har de nok allerede snakket med sjefen din for å høre hva du tjener i måneden
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Ikke med min sjef nei...har ei kontordame som tar seg av alt sånn
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Dei har taushetsplik og nevne i tillegg at detta vil du ha personligt.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Takk ja....skal si det til ho... hater det, og er så lite stolt av det... men gjort er gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå