Gå til innhold

Gruer meg til i morra jaaa...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jeg til kontordama med et brev fra namsmannen... Jeg klarte å få kloa i det før sjefen(mener ingen andre enn meg trenger å vite, er IKKE stolt av det) og på den hønsebedriften jeg jobber, så sprer sånn seg fortere enn ild i tørt gress.... Har kontordama taushetsplikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har oppgitt inntekt til namsmannen så har de nok allerede snakket med sjefen din for å høre hva du tjener i måneden

Skrevet

Ikke med min sjef nei...har ei kontordame som tar seg av alt sånn :)

 

Skrevet

Dei har taushetsplik og nevne i tillegg at detta vil du ha personligt.

Skrevet

Takk :) ja....skal si det til ho... hater det, og er så lite stolt av det... men gjort er gjort... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...