Gå til innhold

Kan hende jeg skal ha tvillinger!!!!


lullaby

Anbefalte innlegg

Var på første kontroll i dag, er 6+3. Han tok utvendig ultralyd og så tydelig to der inne. Første mente han det kunne være plommesekken, men etterhvert fikk han mistanke om at jeg venter tvillinger... Jeg er litt i sjokk nå. Skal på ny kontroll på tirsdag og da mente han at han kunne se det sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i utgangspunktet litt småskremt ved tanken, hva gjør jeg med to på en gang? Men blir vel en vanesak.... Har vent meg til tanken litt nå, og tenker at nå blir jeg kanskje litt skuffet hvis jeg på tirsdag får vite at det bare er en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig! Har fleipet med familien min om at det kanskje er to hos meg også. Men det er bare fordi jeg allerede har fått mage. Den står ut tilogmed når jeg ligger på rygg. Sånn var det ikke sist gang. Men det er visst også vanlig at man får fortere mage når man venter nr. 2 :) Men må holde den inne når jeg er på jobb, så sånn sett er det litt plagsomt... Er jo bare 6+0 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så spennende med 2 da:) Har du hatt noen følelse av at det kan være to i magen før du tok UL? Jeg har nemmelig den følelsen, men aner ikke hvorfor...

 

Gratulerer så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke to likevel. Han mente det var det i utgangspunktet, men at bare den ene hadde utviklet seg videre. Jeg hadde ingen følelse av to der inne heller før ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...