Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Datteren min begynte i barnehage på mandag og har hatt tre dager med tilvenning. Vi ble godt tatt imot første dagen og alle de ansatte på basen har vært veldig snille og greie. I dag har hun vært nesten hel dagen alene. Leser her inne om noe som heter "peimærkontakt". Hva er det? Har aldri hørt om det før. Hilsen Ny-Barnehagemamma
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Hei! Det er noe som noen barnehager velger å ha. Personen skal i første omgang ta i mot de første dagene. Svare på spørsmål dere måtte ha samt gi dere skjema til å fylle ut telefonnummer og om barnets rutiner og/ eller evnt allergier. Denne personen har ansvar for å formidle videre til de andre om opplysningene dere som foreldre har gitt. Videre har vi hos oss praktisert det sånnat til foreldresamtaler ol så er det kontaktpersonen som observerer barnet og skriver opp( følger et skjema med mulighet for tillegg skriver om barnet og gir dette til ped leder. det blir så formidlewt til dere hva primærkonakt og ped.leder opplever. det er også for å lette litt på trykket for ped leder. Vi har hatt ansvar for 6 barn hver de siste årene. Alle de voksne skal kunne svare på hvordan f.eks dagen har vært for barnet men er det noe spessiellt dre luerer på så skal denne kontakten kunne svare. Vi sitter også ved samme bord når vi spiser som "barna våre".
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Takk for svar. Da har vi sikkert ikke det i vår barnehage. Hilsen Ny-Barnehagemamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå