Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Er ikke det litt vel tidlig? I flere dager har jeg hatt vondt nederst i magen og korsryggen opptil flere ganger daglig. Er verst når jeg skal sove og når jeg våkner. Føles ut som menssmerter som blir kraftige. Kjente også igår at jentungen bora seg nedover med huet for kjente ho flytta seg, det pressa nedover og ho sparka meg øverst på magen. Er 30+2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Men tror ikke ho ligger med hodet ned idag
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Er nok kynnere, og det er normalt å ha litt av de siste ukene. Maserier er rier som ikke er regelmessige og som ikke virker til noe annet en å slite ut mamman.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Kynnere har jeg masse av. Har fått forklart at når man har kynnere blir magen hard og det har jeg omtrent hele dagen. Det har vært noe helt andre smerter som jeg skrev om -HI
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Har du smerter som minner om masrier/rier allerede i uke 30 så skal du ringe føden og høre med dem. Om de syns det høres rart ut så får du komme på en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå