Gå til innhold

hva gjør dere med barneutstyr som ungene ikke har bruk for mer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tenker da når dere er ferdig med å få barn.

 

har to unger og den minste har begynt å vokse fra en del utstyr. og lurer litt på hva jeg skal gjøre med det.?

 

klær gir jeg til uff eller fretex.. selger aldri klær..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar vare på noe som minner.

Selger det som er verdt noe.

Resten beholder jeg til det kommer noen som vil arve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær gir jeg bort til UFF.

 

Noen få fine, spesielle klær sparer jeg på, til de blir store og får egne barn.. :)

 

 

Utsyr selger jeg, eller gir vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir bort til noen som trenger. Ev selger ting og tang på finn og om det ikke er noe respons - fretex. De tar forøvrig i mot andre ting enn klær også tror jeg. Hos oss er det også en vernet bedrift som driver med gjenbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selger det som kan brukes igjen. Gir bort det som er slitt.

 

Ellers så har det kommet en gruppe for å bytte klær og utstyr for oss som bor i Grenland. Needy heter de. Er på facebook. Der kan du bytte bort det du ikke trenger legner og få tilbake noe du trenger. Bytte str 86 til 98 f.eks. Utrolig kjekt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man lagrinsplass er det vel kjekt å beholde noe? Jenta mi bruker klær jeg hadde da jeg var lita, vippestolen min bruker hun når hun er på besøk hos mormor. Tror nok jeg kommer til å ta vare på noe (har bare ett barn enda da, vil ha ett til), som f.eks. hokus pokus-stolen som er av plast og kommer dermed til å være like fin i årevis (som min gamle hokus pokus-stol som også står hos min mor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...