Gå til innhold

dette med Ul og kjønn... noen som har erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått vite på en tidlig ul og på den ordinære ul i uke 20 at vi venter ei lita jente... har en gutt fra før, kan jeg stole på det da?? min magefølelse har også sagt jente pluss den kinesiske fødselskalenderen, selv om det sikkert bare er flaks stemte det sist også.. måtte jo kjøpe litt rosa, men begynnte plutselig å tenke på at det kan jo være de har sett feil??? noen som har opplevd det? begge gangene så de det kjapt og virket veldig sikre med engang. lett å se det fordi de så det på bekkenbenet.

meeen, bør kanskje ta det litt rolig med de rosa klrne enda.. hmm... erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Har ingen erfaringer å dele, men jeg hadde nok stolt på det hvis jeg hadde fått høre jente to ganger :)

Her fikk vi vite jente på ordinær UL, men skal bestille privat 3d for å være sikker..

Har gutt fra før, så her føles det liksom riktigere at det skal være en gutt inni der ;) Vil ikke kjøpe noe rosa før jeg har sett igjen..

Skrevet

Hei.

Har ikke fått vite kjønn enda selv,da jeg var på UL i uke 13. Han ville ikke si noe sikkert da det var så tidlig.

Men jeg har en Venninne som fikk høre 2 ganger at det vare en jente og i uke 21-24 (usikker akkurat når) fikk hun vite at det aldeles ikke var noen jente men en liten gutt.

Det er veldig vanskelig å se om det er jente tidlig i svangerskapet. Men er jo ikke ofte di tar feil heller.

Om du er bestemt på å finne det ut kan du jo bestille en ekstra UL på en privat klinikk:)

Vi har bestemt om di ikke klarer å se det ordentlig på UL i uke 19,skal vi ikke vite det. Om vi klarer å ikke være så forferdelig nysjerrig:p

Stol på magefølelsen din:) Den stemmer som regel:))

Skrevet

Jeg har fått bekreftet 4 gutter på UL og denne gongen blir det jente. Er veldig usikker sjølv men har teke ringtesten kver gang. Alle 4 guttene stemte og no stemmer ringtesten med jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...