Gå til innhold

parkdress i bhg; nødvendig? HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange her som spør om råd for å kjøpe parkdress (høst/vårdress) til barnehagen, men er det virkelig nødvendig? Jeg har tenkt at barnet mitt kan ha på seg regndressen i bhg istedefor parkdress jeg... Er jeg helt på jordet? Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En parkdress er mye mer behagelig og tøyelig enn regndressen. og ikke minst, varmere. Veldig kjekt å ha en tynn høst/vår-dress og en vinterdress.

Har ikke sett unger i bhg. Uten hvertfall.

Skrevet

Parkdress er veldig nødvendig. Regntøy bruker en når det faltisk regner, parkdress er til litt sure dager og når det er vått på bakken eller yr i lufta.

Regntøy er stivere, klamt og puster ikke i det heletatt. Hadde du likt å være ute i regntøy i flere timer når det faktisk ikke regner?

Skrevet

De er veldig fine de parkdressene. Heldress som er lette og bevegelige.

En regndress gjør jo samme nytten, men tenker at de kan bli litt varme og klamme på dager der man ikke trenger regndress, men når en parkdress er ideelt.

Så her har vi et sett regndress og en parkdress til hver av gutta.

Skrevet

Jeg finner det meget nødvendig.

Regntøy fungerer ikke som parkdress.

Skrevet

Jeg har en sønn på 5 år, og har aldri kjøpt egen parkdress til han. Men har som regel kjøpt vinterdress hvor fòret kan tas ut, så har han brukt den litt på høsten. Men jeg vil tro det funker greit med regntøy og fleece under. Evt regnbukse og jakke.

Skrevet

Da utfordrer jeg deg til å tilbringe en hel dag med masse aktivitet ute i regnklær. Regner med at du løper og kjøper skikkelige uteklær.

Vinterdress uten for er bra, men regntøy er ikke bra som erstatning til parkdress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...