Gå til innhold

Hvlke veske har du lyst på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på veskeshopping, og vil gjerne ha noen tips! : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en stor forkjærlighet for klassiske skinnvesker. Den går aldri ut av moten og kan brukes til hvilken som hels anledning. Uansett str og farger...

Skrevet

Det kommer jo ann på hva den skal brukes til.

Uansett vil jeg aldri vise meg med en veske til mer enn 500,-. Da hadde jg følt meg temmlig dum.

Skrevet

Dum fordi du har en veske til over 500? hvorfor i alle dager?

Skrevet

HI her. Jeg har tenkt meg å bruke 500-1500 på ei veske. Det må være ei litt stor skinnveske som jeg får plass til ting i. Kjenner ikke til så mange merker, så det er ikke så lett for meg å surfe på nettet... Så tar gjerne i mot tidps om dere har noen favoritter : )

Skrevet

Da måtte jeg google litt, og de var SKIKKELIG stygge.

Skrevet

Spørs jo litt på hvilken du ser? Jeg elsker de som er i ensfarget skinn!

Skrevet

Jeg kjøpte en stor skinnveske på HM for ca. 4 år siden. Den har holdt seg bra, og jeg brukte den daglig.

Var så dum og ga den til min mor. Ikke dum og bruker noen kroner på skinnveske. Hadde gjort det selv om jeg har råd.

Det du kan gjøre er å gå innom forskjellige butikker og ser. Det hadde jeg gjort hvis jeg skal bruke over kr 1000 for en veske.

Skrevet

Jeg ville føle meg dum for å bruke så mye penger på noe så unyttig. Det gir meg også et neggativt inntrykk av andre om de kommer drassende på vesker som jeg av en eller annen grunn vet koster mye penger. Jeg forbinder det med å være overfladisk. Derfor ønsker jeg ikke å vise meg offentlig med dyre vesker.

Skrevet

Guess! Dyre, men en god investering da du kan få de store og klassiske. Min har holdt seg i mange år, og fortsatt like fin :)

Skrevet

Jeg finner ofte fine vesker i klesforretninger. Det er de jeg har vært mest fornøyd med, og de koster jo som oftest under 500 kr også. Liker å variere, så det passer meg utmerket!

HM har jo fine vesker.

Skrevet

jeg bruker masse penger på sko, men vesker har jeg stort sett bare billig skit eller vintage.

denne synes jeg er fin..

http://www.hm.com/no/product/92412?article=92412-B

eller denne

http://www.hm.com/no/product/92645?article=92645-A

skjønner at du er ute etter litt dyrere vesker da, og der kan jeg ikke hjelpe deg. For som sagt så synes jeg det er tøvete å bruke masse penger på vesker. hehe. Kjoler og sko derimot.. det er helt legitimt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...