Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Det er ikke mange kvinner der ute som leter etter en mann som lukter dritt når dere møtes for sex Er gjerrig Ikke har god humor søm må ta pauser underveis hele tiden for å ikke komme som ikke får den ordentlig hard Som ikke eier fantasi til å finne på noe som sier masse fint uten å mene det Jeg skal alltids klare meg,verden er full av MENN
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Hoho, nå måtte jeg smile litt på morgenkvisten her Sorry.. Ønsker deg lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Bra at jeg får noen til å smile,blir vel snart min tur å smile igjen og )
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Ojsan, høres ikke bra ut. Men er det virkelig så ille? Stakkars deg
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Nå dro jeg fram hans verste sider og han lukter jo ikke alltid dritt,men det er fakta alt sammen.Men han trekker seg vekk fra meg og jeg savner han,så jeg må fokusere på det som var mindre bra og det var jo en del da......
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 At jeg hater deg så jævlig akkurat nå....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Dessuten hadde han hår i nesen og null sosialt liv (jeg prøver virkelig hardt å komme over han)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Det finnes sååååå mange menn som: lukter godt klarer å holde ut under sex sier mye fint og MENER det finner på mye morsomt har flott humor får deg til å le får deg til å føle deg attraktiv og ja, masse annet positivt. vit at du fortjener han HI! så kommer han =)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Uffda, noen som er litt bitre her i dag skjønner jeg....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 Takk for oppmuntring.Ja jeg er bitter og lei meg og skuffet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå