Gå til innhold

Hva er det med foreldre som ikke tar vare på barnas hygiene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei, er ikke det, men for barnas skyld..så klipper jeg en negl eller flere(når jeg først begynner) fordi det er EKKELT med halvrevne negler..både på tær og fingre!!

 

(samme som skrev om negleklipping over!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VI fikk beskjed en gang fra barnehagen om å klippe tåneglene (hadde visst slurvet med det de siste ukene, gutten vår var i en periode da negleklipping var *svært* vanskelig). Helt greit det, synes jeg, bare fint at de sier fra så hvis skjerper oss og gjør det. :) Jeg forventer ikke at de barnehageansatte gjør dette for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg HI.

Eldstegutten vår på straks 4 år svetter veldig mye, spesielt i håret, slik at han må dusje og vaske håret hver kveld. Han må også klippe neglene 1-2 ganger i uken, fordi de vokser så fort.

 

Er det noe jeg irriterer meg mest over, så er det hvor sløve enkelte foreldre i barnehagen er på neglklipping... Eldstesønnen vår kommer hjem hvertfal 3 ganger i uken med dype blodige sår pga. kloring. Her om dagen måtte de i barnehagen rense og sette på strips fordi det var så dypt.

Da kjenner jeg at jeg blir en smule frustrert!!

 

Å det at små barn ikke lukter stemmer ikke her hvertfal. 4åringen vår lukter IKKE godt etter en dag i barnehagen, nettopp fordi han svetter så utrolig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...