Gå til innhold

Er så sinnsykt lei meg:( Helt knust!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks og jeg har vært fra hverandre et år.

Ble i går enige om at vi skulle prøve å nærme hverandre igjen... Han ønsket familien sin tilbake. Det har vært et tøft år. Vi snakket om at vi skulle gradvis nærme hverandre igjen for barnet vårt sin del, og flytte sammen innen et par mnd.

Ringte han nå i kveld, han har besøk av en annen dame...

Han har vært mye utro og lite støtte gjennom alle år, allikevel er jeg helt knust... alt jeg vil er å ha ham tilbake. Og i natt vet jeg nå at en annen dame ligger i armene hans... Jeg er helt knust!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittsekk kaller eg slike mannfolk!!

Enten sier han dette for å gjøre deg sjalu, eller så sier han dette fordi han faktisk ER utro IGJEN eller så gjør han dette fordi sex er mye viktigere enn å komme tilbake til familien sin... grrr.......*blir sint på dine vegne*

klem

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du en gang tenker på å ta han tilbake når han er slik. Nå har det gått ett år så da burde du ha fått han på avstand og klarer deg selv i hverdagen. ikke gjør den feilen ved å ta han tilbake.

Det er ikke bra for ungen å vingle slik.

Skrevet

Han er en dritt, og du er ei dørmatte.

Skrevet

Det virker som et fornuftig trekk å gi opp ham nå.

Du har strukket deg langt for å samle familien. Han har forsøkt å utnytte det.

Noen mannfolk er slik at hvis de får lillefingeren, så tar de hele hånda. Hans taktikk kan virke å være at han skal få deg til å akseptere at han har seg en og annen dame innimellom, så lenge du får ha ham mesteparten av tiden. At det liksom skal være greit.

Så om du IKKE synes det er greit, så kutter du for din egen og barnets skyld. Du skal se at HAN klarer seg alltid.

Skrevet

Hvordan vet du at han har besøk av en annen dame?

Skrevet

Da min samboer var utro trodde jeg hele verden skulle gå til grunne! Jeg var helt sikker på at alle organer i kroppen min hadde sprukket, så vondt gjorde det. Klarte ikke spise, sove, drikke. Følte meg som verdens minste menneske i heeeeele verden og at jeg ikke var verdt en dritt! Satt og grein på jobb i flere dager, klarte ikke annet, men måtte på jobb, klarte ikke gå hjemme med hodet mitt. Heldigvis hadde jeg forståelsesfulle medarbeidere:-)

MEN etter noen uker kom jeg meg sakte men sikkert på fote igjen.... Men jeg måtte kutte ALL kontakt en stund, noe som var enklere for meg ettersom vi ikke hadde noen barn. Slettet på facebook, slettet tlfnr. Kvittet meg med alt som bare halte ut kjærlighetssorgen. Fant på ting som gjorde at jeg tenkte på andre ting.

Nå, 5 år etter, er jeg gift, har et barn på 2 år og er bestevenn med min eks. Tro det eller ei. Men da jeg møtte en annen og ble forelsket forsvant alle følelser for min eks, pluss at jeg visste at han ville være utro igjen. Tre år etter tok vi opp kontakten ved en tilfeldighet, og nå er livet supert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...