Gå til innhold

Drømmer om å være min egen sjef...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en drøm lenge nå om å starte min egen bedrift. Tanken bak er hjertevarme og unike ting. Jeg er ganske kreativ og produserer med strikkepinner,heklenål og symaskin. Lager også naturlige såper til eget bruk og gaver. Tenker også hjemmelaget saft og syltetøy.Butikken vil jeg innrede som et lite hjem med mye varme. Blir nærmest som et showroom, der tingene jeg lager blir brukt i sitt naturlige element. Et lite soverom med barneavd, bad med såper ol, kjøkkenavd blir hovedavd med langbord og mulighet for kaffe og hjemmelagde kaker. Bor på gård så jeg har et loft i et gammelt hus jeg skal innrede, her fins det også mye rustik/naturlig og brukt utstyr jeg kan bruke i utstillingene. DRØMMER..... Ønsker å høre hva dere synes? Er dette noe å satse på eller blir det for sært? Hadde dere ønsket å handlet i en slik butikk?

Videoannonse
Annonse
Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Go for it :D Hjemmelaget er alltid ettertraktet.Jeg elsker alt som er hjemmeprodusert. Fra strikk til matvarer :)

Har man en drøm, så sats.... Hva har du å tape ?

Skrevet

Det hørtes veldig koseligt ut vertfall :)) Viss du ikke bor så langt ifra ett tettsted/by så er det sikkert mange som vil komme å se

Skrevet

Dette høres jo akkurat ut som min drøm! Elsker alt som er hjemmelaget, både mat og håndarbeid og jeg hadde absolutt handlet i en slik butikk. Folk reiser gjerne litt ekstra hvis de kan få tak i ting som ikke er masseprodusert.

Synes du skal satse jeg, og ta kontakt med meg hvis du trenger hjelp i bedriften en dag ;)

Skrevet

Høyrest flott ut spør du meg! Heimelaga, autentisk, alltid bra!;) Har du lyst og mulegheit, så køyr på!

(Og gi oss adressa etterpå, så vi kan kome og inspisere og handle;) )

Skrevet

Dette er en super ide, men du burde undersøke om det er marked for det. Viss du bor en veldig liten plass eller at det er mange lignende butikker fra før er det kanskje ikke sikkert økonomien vil gå rundt... Undersøk litt og gå for drømmen din viss folk viser interesse, vi trenger flere kvinnelige grundere ;))

Skrevet

Vet det er masse jobb, men ønsker å slippe morgenstresset og heller jobbe på kveldene etter ungene er i seng...Høres idyllisk ut, vet det kommer til å bli mange arbeidstimer altså, men så givende og skape noe selv! Mannen er nesten på gli...vil jo måtte ha jobben min ved siden av så lenge. Men drømmen er fortsatt å få liv i den gamle stua:) Har så lite peiling på slike ting, men har forstått at man kan søke om penger gjennom innovasjon Norge og kommunen her jeg bor. Noen som har kunnskap om salg av næringsmidler? slik som hhjemmelaga syltetøy og saft?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...