Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Småen har blitt stor og skal begynne på skole. I den anledning skal vi ut å kjøpe bokbind. Noen som vet om de har dette på Staples? Hvor ellers får man kjøpt dette? På bokhandlere? Vi lagde våre egne bokbind da jeg gikk på skolen (fra midten av barneskolen og opp) så det er lenge siden jeg har kjøp bokbind
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Staples, bokhandel, Nille.... Mange steder.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Bokbind får man da tak i over alt. Bokhandel, posten, dagligvare, Europris, nille, +++
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Hadde nær sagt overalt.... Kjøp en rull med gråpapir og la ungen dekorere bokbindet selv! (Det hadde jeg gjort hvis det ikke var for at skolejenta her i huset (dessverre) er utrolig bevisst på hva hun "skal" ha...) Hadde alltid gråpapir på bøkene selv, i alle fall fra 3.-4. klasse og oppover. Staples har garantert, alle bokhandler har, -nille, Europris...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Takk for svar Da tar vi oss en runde. Noen som vet om steder der de har prinsessebokbind?
Tante Blås Squaw Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 -nille sitt pleier å være veldig tynt og ryker fort. Gavepapiret fra Panduro er knallbra )
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 Takk for svar. Hadde også gråpapir selv eller sider fra kleskataloger i gjennvunnet tykt papir med stilig gutter på. Jenten her i huset vil nok ha prinsesse i år og hadde nok blitt skuffet med gråpapir. Må nok bli litt eldre før hun ser verdien i det å kunne bruke kreativiteten sin på papiret samtidig som man er miljøbevist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå