Gå til innhold

Hvor kjøper man bokbind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen har blitt stor og skal begynne på skole. I den anledning skal vi ut å kjøpe bokbind. Noen som vet om de har dette på Staples? Hvor ellers får man kjøpt dette? På bokhandlere? Vi lagde våre egne bokbind da jeg gikk på skolen (fra midten av barneskolen og opp) så det er lenge siden jeg har kjøp bokbind

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Staples, bokhandel, Nille.... Mange steder. :P

Skrevet

Bokbind får man da tak i over alt. Bokhandel, posten, dagligvare, Europris, nille, +++

Skrevet

Hadde nær sagt overalt....

Kjøp en rull med gråpapir og la ungen dekorere bokbindet selv! (Det hadde jeg gjort hvis det ikke var for at skolejenta her i huset (dessverre) er utrolig bevisst på hva hun "skal" ha...)

Hadde alltid gråpapir på bøkene selv, i alle fall fra 3.-4. klasse og oppover.

Staples har garantert, alle bokhandler har, -nille, Europris...

Skrevet

Takk for svar :) Da tar vi oss en runde. Noen som vet om steder der de har prinsessebokbind?

Skrevet

-nille sitt pleier å være veldig tynt og ryker fort.

Gavepapiret fra Panduro er knallbra :o)

Skrevet

Takk for svar. Hadde også gråpapir selv eller sider fra kleskataloger i gjennvunnet tykt papir med stilig gutter på. Jenten her i huset vil nok ha prinsesse i år og hadde nok blitt skuffet med gråpapir. Må nok bli litt eldre før hun ser verdien i det å kunne bruke kreativiteten sin på papiret samtidig som man er miljøbevist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...