Gå til innhold

Har alle barn som fyller 3 år barneselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min blir 3 år neste år og vi har absolutt ikke plass :(

Tenker å flytte om ca halvannet-to år, men før den tid har vi som sagt ikke plass på våre snaue 40 kvm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste begynner fra de blir 4.

Skrevet

Føler de fleste her inne snakker om 3 år. Huff,jeg ser ikke frem til dette hvis det nesten forventes at vi må starte neste år.

HI

Skrevet

Her inne er ikke lik den virkelige verden :o)

Ingen som ser rart på deg om dere starter på 4-årsdagen. Jeg har bare opplevd at mitt barn har blitt invitert i 1 3-årsdag, alle hos oss har begynt ett år senere.

Skrevet

Så kjekt å høre :) Får satse på det her også da :)

Skrevet

Var ikke mange som hadde barneselskap her på 3 års dagen. Vi hadde venners barn i selskap, men ikke fra barnehage. Men, mange leier/låner en avdeling i en barnehage, eller et annet egnet lokale? Vi bor på 70 kvm, men har ikke plass til jentas 15 venninner her vi heller. Har leid lokale de siste 3 årene :)

Skrevet

Her feiret vi nett 4 årsdagen uten barneselskap. hadde hun ønsket det så hadde hun fått. men hun har to søskenbarn som er omtrent like gamle, så hun er fornødd.. viss vi klarer vil eg helst vente til hun er skulejente.

Skrevet

Her er det vanlig at de starter når de begynner på storbarnsavdeling i barnehagen, men det er ikke alle som gjør det og det er ikke alle som inviterer så mange. 4 - 6 gjester er ote greit. Da trenger man ikke mye plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...