Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Hva er best med tanke på å få bort mageflesket.: 1,5 timer med moderat styrke/sirkeltrening,eller 1 time rask gange? Er så frustrert,føler aldri jeg blir kvitt den magen! Jeg ser jo gravid ut jo! Noen som har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Hvorfor være så moderat? Jogg en time, øk intensiviteten og vips!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 En time kondisjonstrening pluss sit ups. Og null sjokolade. Det legger seg hvertfall rett på magen min... Mininum 3 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Jeg får rett og slett ikke til å jogge,eier ikke evnen til å presse meg selv på den måten. Føler jeg får blodsmak i munnen etter 5 min.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Sånn begynte det for meg også. Jeg løp til annenhver lyktestolpe.. Svettet og prustet. Nå løper jeg 10 km så lett som ingenting! Jogging er super-effektivt mot fett og flesk!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Det er ikke noe enten eller. Litt styrketrening og litt kondisjonstrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå