Gå til innhold

Dere som kan litt om trening...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best med tanke på å få bort mageflesket.: 1,5 timer med moderat styrke/sirkeltrening,eller 1 time rask gange? Er så frustrert,føler aldri jeg blir kvitt den magen! Jeg ser jo gravid ut jo!

 

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor være så moderat? Jogg en time, øk intensiviteten og vips!

Skrevet

En time kondisjonstrening pluss sit ups. Og null sjokolade. Det legger seg hvertfall rett på magen min... Mininum 3 ganger i uken.

Skrevet

Jeg får rett og slett ikke til å jogge,eier ikke evnen til å presse meg selv på den måten. Føler jeg får blodsmak i munnen etter 5 min.

Skrevet

Sånn begynte det for meg også. Jeg løp til annenhver lyktestolpe.. Svettet og prustet. Nå løper jeg 10 km så lett som ingenting! Jogging er super-effektivt mot fett og flesk!

Skrevet

Det er ikke noe enten eller. Litt styrketrening og litt kondisjonstrening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...