Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Dere som spør om navn osv, betyr det mye at andre syns navnet er fint? en annen ting også, er det trend nå å gi barna den mest unike navnet om dagen fordi alle kjendisene gjør dette?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Skjønner ikke hva du snakker om. Hilsen mammaen til Wasa Buffalo
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Jeg liker best navn som betyr noe og som er et ord eller en setning Hilsen mamma`n til Iren-Lykke, Tom-Bola og Ane-Rikke
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Kan jo være greit å lufte navnene for å høre folks assosiasjoner...
Tante Blås Squaw Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 Nå har jeg ikke brydd meg en cm om hva andre mener når vi hr navngitt ungene våre - men jeg har SELVSAGT mast til det kjedsommelig om hva disse nurkene heter, og hvor uutholdelig fornøyd vi er med valget. Man er da såpass skrytete! Jeg liker navnetråder fordi...øh...jeg liker navn? *blond* Jeg syns det er moro å svare i tråder som "hvilket mellomnavn passer til Olav" osv. However! Med mindre noen velger å gå for Rita-Linn, Polly-Ester eller lignende, er det svært sjelden jeg ikke klarer å være støttende. Jeg syns det er et gedigent pluss at det er et så bredt spekter på navnefronten )
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 ser trenden ja, folk gir de rareste navna, stakkars barn.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 Rita-Linn er et navn jeg kunne valgt for noen år siden. Vurderte flere jentenavn med Linn som mellomnavn. Ante ikke hva Ritalin var da, og kunne faktisk også da ha endt opp med Ritalin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå