Gå til innhold

Overspising. Noen som kan hjelpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spiser alt jeg kommer over nå som mannen er borte på jobb. I kveld har jeg slukt en halv boks med is, to knekkebrød med smør og brunost og maaaaange kjeks. Noen som har kommet ut av dette på egen hånd? Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør noe. Ikke kjed deg, har du mulighet til å trene bør du benytte deg av det, det er særlig gunstig om du er deprimert.

 

Fyll skapene med sunne valg. Hiv is og usunn mat og fyll opp med grønnsaker. Det er kjempegodt med gulerøtter og dip f.eks. og lager du dippen av kesam så er den sunnere også enn om du bruker rømme.

 

Sørg for at du spiser mindre måltider oftere om dagen slik at du ikke er veldig sulten på ettermiddag og særlig kveld.

 

Det er vanskelig - det krever masse viljestyrke men jeg garanterer deg at du kommer til å få det så mye bedre.:) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med en annen her - gjør noe! :o)

 

Det spiller ingen rolle hva du gjør, så lenge du holder deg i aktivitet. Vaske dass er forresten et godt tiltak mot snopsyke ;o)

 

Jeg har spist meg feit ved å søke trøst i mat, og nå er jeg igang med å endre kurs. Det er hardt - jeg blir forbanna og får angst uten å kunne "drukne meg" i mat. Men det er verdt det! :o)

 

Ta en dag av gangen, og når det er for slitsomt, ta en time. Ett minutt. Hva som helst!

 

Fjern deg fra kjøleskap og andre steder du har mat. Jeg skjønner at du ikke kan stikke ut hver gang gubben er borte om kvelden (regner med at dere har unger), men ligg iallfall unna kjøkkenet.

 

Drikk vann, puss tenner, ta en dusj, barber leggene, sorter klær, gjør push-ups, vask gulvet, onaner, hva som helst! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...