mamma2006og2007 Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Prøver å finne frem i mobiljungelen!! Har du positive eller negative erfaringer med disse mobilene? Trenger hjelp til å bestemme meg.. Synd at iphonen har såpass dårlig kamera som 5 megapixel.. Fint om du gidder å svare meg
Gjest Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Har ikke peiling, men samboer har veldig peiling, og han sier HTC Desire og Samsung Galaxy er mye bedre enn Iphone. Nokiaen har heller ikke fått så bra på diverse tester. Samsung Galaxy har bedre kamera enn HTC også. Den har fått best på de fleste tester.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Ingen av dem. Har blitt kjent med HTC og blitt en svoren tilhenger. Anbefaler HTC Sensation ("versting") eller kanskje en Desire.
Trultetryne Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Samsung galaxy S II ! Beste telefonen jeg har hatt!
Mamma+2 Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Har selv Iphone og veldig fornøyd .svogeren min er fotograf og han har tatt mange fine bilder med sin Iphone
Ophelia & Jr. Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Samsung galaxy S II !! Best i test mange steder, og det er ikke uten grunn! Jeg ELSKER min, og er glad jeg ikke lot meg friste av iPhone fantastene (selv om det var nære på...)
Zitro Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 iPhone! Men vent, ikke kjøp akuratt nå... ny utagven av iphone kommer i høst så det er dumt å kjøpe iphone4 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå