frydfrøken Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Selv om det ikke er så lett. Blødde litt i går (blandet med slim, sorry, litt ekkelt) og igjen idag. Dro hjem fra jobben i går og har vært hjemme i dag. Tenker at det hjelper å slappe av, mulig det er bare tull, men hjelper meg i hvertfall : ) Er veldig redd for at det er begynnelsen på en ny SA, blir da i såfall min 3. Tenker å dra til legen i morgen og høre hva hun sier og be om en henvisning til UL for å se om det er et nurk der inne med et bankende hjerte. Positiv, positiv, postiv : )
lms26 Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Sitter mer eller mindre i samme båt og sender over en god dose positive tanker og lykke til hos legen:)
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 sender positive tanker til deg, håper den sitter godt!! Blødning er jo vanlig, men skjønner du er ekstra nervøs når du har mistet før.
-feb'14-baby på vei❤- Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Positive tanker til deg herfra også!!! Håper du får ul og at alt ser bra ut. Lykke, lykke til!!!
frydfrøken Skrevet 17. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2011 Da har jeg vært hos legen. Hun sa at man ikke kan se hjertelyden før i uke 7, begynte på uke 7 i dag. Tok bloprøver for å sjekke hcg og skal tilbake for å ta nye prøver på fredag og tirsdag for å se om det stiger så krysser fingrene for det. Har ikke blødd noe mer nå så det er jo veldig bra : ) Ble sykemeldt t.o.m. tirsdag, godt å slippe å gå på jobben nå: ) Skulle få UL litt senere hvis jeg forsto henne riktig så ser frem til det. Takk for støtte : )
Fru.Vestavind Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Det går nok bra skal du sjå Hadde sjølv blødning for halvanna veke sidan, blir jo sjølvsagt veldig bekymra, men så sant det berre er litt og uten smerter, så er det som regel ingen ting gale. Det var i allefall det legen sa til meg. Har ikkje hatt nokon undersøkelse eller sånn endå, skal til jordmor fredag og få henvising vidare. Skal bli godt å få ein bekreftelse på at alt er bra, noko eg er temmeleg sikker på Godt du fikk sjukemelding, slik at du får slappa av litt. Bra når helsevesenet tek ein på alvor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå