Tante Blås Squaw Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Dette er sakset fra Fjasboka; http://www.facebook.com/event.php?eid=206779132710166 "Ole Halvor er en av mine beste venner, derfor ønsker jeg han alt godt - Akkurat nå er det nemlig ei jente! Jeg søker derfor en som vil gå på date/bli bedre kjent med Ole Litt om Ole: Ole er en knakanes kar på 26år med godt hjerte og humor, han er med på alt som er morro, liker turer, festivaler, veldig spontan er han også! (Har mange gode historier) så godt som stille og rolig kvelder med kamerater, (deg) og godt selskap. Ole er godt likt av de fleste mennesker og går godt sammen med alle folk uansett hvilken personer det måtte være. Han er ærlig, snakker rett fra levra, veldig følelses person. Både flink med og glad i barn. Ole jobber på dagtid og setter pris på sine fridager. Da er han enten sammen med venner og kjører rundt i bilen sin (Glad i kjøreturer) eller så er han ikke vanskelig å lure med på en liten fest! Da går det som regel i hvitvin som han er veldig glad i Han leier en fin leilighet i Sarpsborg i et fint område, der han ønsker og lage mat sammen med venner eller kjæreste og slappe av i en armkrok. Ole er glad i å lage mat.. Men liker IKKE spise alene. Han er forresten flink til matlaging også! Dette er en LITEN smakebit på hva du kan forvente! Resten vil jeg overlate til dere, så dere har noe å snakke om på første date Føler du at Ole kan være noe for deg? Er du mellom 22 og 32 år? Nøl IKKE med å ta kontakt med meg "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå