Gå til innhold

Hvordan går det med klesstilen om dagen damer?


Vildemy

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 32+ 5 og merker at det meste begynner å bli trangt! Her går det mye i thigts og store overdeler! Synes det er finest når magen kommer litt frem, så jeg ikke bare ser ut som en tennisball med bein! men Komforen er allikvel aller viktigst.. Hehe.

 

Hva går dere i til hverdags? Og når dere skal pynte dere? Noen som har noen tips å dele angående shopping og antrekk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, samme her. Jeg Føler meg som en hval! Men orker ikke å tenke så mye over klær, er så stor, slafser ofte rundt i kjærestens joggiser på hjemmebane ;) Super salg på mammaklær på Hennes forresten, og salg på bebi tøy på Lindex ! Hvertfall her på senteret. Er jo viktig å føle seg fin ! Deilig å pynte seg litt innemellom. Prøvde å handle meg klær her om dagen, men endte opp med bebiklær og noe juggel til meg selv istedet... hehe.

 

Jeg var overvektig før graviditeten, så har liksom ikke en spenstig og flott mage, for fettrullene ligger ytterst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme:

ender jeg opp i svære joggebukser, svære topper og ullsokker!

 

Til pent:

går det i sorte mammatights fra H&M (de som går over magen, er helt forelsket i de) , gjerne en tunika eller en singlet over. Jeg pleier å pynte med et tynt belte på toppen av magen. Så slenger jeg på en dressjakke hvis jeg skal noe veldig pent.

 

Skal jeg bare ut en tur bruker jeg som regel sort tights, singlet og en stikkejakke eller cardigan med knyting i midjen, så knyter jeg det bare pent over magen. Så lenge man fremhever magen litt så tror jeg ingen legger merke til hva man har på seg. Alle er jo bare opptatt av kulen ;)

 

Kjører veldig basic i farger og former også pynter jeg heller med belte, smykker, klokke, armbånd og øredobber eller gjerne en veske.

 

Less is more! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli veldig stor, men må i retten flere ganger i uken gjennom jobb så jeg MÅ pynte meg på jobb. Da blir det svarte bukser fra H&M Mama og noen fine bluser over. Og så får jeg faktisk på en av de svarte dressjakkene mine enda.

 

Når jeg kommer hjem beholder jeg buksa på, men tar på meg en ettersittende (men ikke trang) topp med en fin cardigan eller lignende over. Liker å se sånn noenlunde ut selv om jeg ser ut som en hval.

 

Ellers så er jeg mye ute i hagen (har nettopp bygd hus) eller på tur i fjellet/skogen eller turer med bikkja. For denne bruken har jeg gått amok på Mountain Mama (mountain-mama.com) hvor de har helt utrolig komfortable turklær for gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det mye i tights og lange singletter (fra cubus) med cardigan eller noe annet over. også har jeg også noen joggebukser som også er ganske greie til disse lange singlettene hehe jeg må jo bare si det at jeg er totalt forelsket i cubus singlettene,de er så praktiske for de passe til alt,til tights,joggebukser,over strømpebukser,til capribuser som sagt til alt,også er de kjempe gode å ha på. også trenger jeg ikke kaste dem etter babyen er ute hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kleskrise her om dagen, skulle i familie bursdag, og ingenting passet! redningen ble et svart mamma skjørt fra hennes, høyt i livet og ettersittende med en bluse jeg hadde fra før oppi. Fikk fram magen på en fin måte, og ikke minst veldig behagelig å ha på! Virkelig å anbefale !

 

Vet ikke om det vil passe når magen blir mindre, men håper det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverdag:

Her går det også i gravidtights og singlet med cardigan over, evt litt tettsittende overdeler som går under rumpa. Liker å vise frem magen i hverdagsklærne mine:)

 

Fest:

Har ofte endt opp med tights og tunika gitt. Evt kjole med empireliv eller belte rett under brystene.

 

Føler meg faktisk finere i hverdagsklærne mine enn når jeg skal pynte meg. Da ser plutselig alt for "hverdagslig" ut, og jeg føler meg større enn vanlig... go figure:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...