Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Kjekke å ha når barna er så små at de sitter i bæresele eller meis. Eller vogn. Men at det reklameres med at de kan bruke dem når de har begynt å gå, synes jeg er helt sprøtt. De er glatte og mangler såle for å beskytte mot steiner etc. Gode til sitt bruk, men det finnes flere andre "sokker" som kan erstatte Stonz etter min mening. Vi brukte våre lite, selv om han satt i bæresjal.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Glatte? Det er et sort "belegg" rundt hele foten for at de ikke skal være glatte. og ja så lenge ungen nettopp har begynt å gå er de mye bedre å bruke enn sko. Ungen trenger ikke gå på grus, men gress, asfalt, snø osv. Jeg syns de var veldig kjekke og brukte de både ute og ett annet par for soving i vognen. Vi brukte de lenge.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 De er glatte som bare det på snø. Det svarte belegget blir hardt på grunn av kulden, og helt glatt. Sikkert ikke på tørr asfalt, men om de treffer en stein er det vondt å tråkke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå