Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 har du fått beskjed om at de skal være det da?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Nei, det står at man får det enten i morgen eller i sept/okt... Og jeg lurer på hvordan man skal vite når man får det :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Skulle jeg gjerne visst å. Men sannsynligvis ikke.. Venta i juni (man er jo ganske "sikker" på å få de da liksom), men kom ikke. Skuffelse, siden det var ganske mye. Jeg gidder ikke håpe på noe.. møkkaskatt
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Samme her! Jeg skulle liksom bruke skatten tilå kjpe nye møbler for,så jeg har ventet så lenge nå! Blir gal :-( Det verste er å ikke vite, for om man vet så venter man jo heller ikke...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 Hvorfor i all verden sjekker dere ikke bare altinn? Om dere får pengene i august vil det være et brev i innboksen deres hvor det står "Skatteoppgjøret 2010". Er det ikke klart vil det fortsatt kun ligge "Selvangivelse 2010" og dere vil få det i enten september eller oktober.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #8 Skrevet 16. august 2011 Hvorfor i all verden sjekker dere ikke bare altinn? Om dere får pengene i august vil det være et brev i innboksen deres hvor det står "Skatteoppgjøret 2010". Er det ikke klart vil det fortsatt kun ligge "Selvangivelse 2010" og dere vil få det i enten september eller oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå