Gå til innhold

tror dere skattepengene er på konto i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne virkelig trengt de!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du fått beskjed om at de skal være det da?

Skrevet

Nei, det står at man får det enten i morgen eller i sept/okt... Og jeg lurer på hvordan man skal vite når man får det :-)

Skrevet

Skulle jeg gjerne visst å. Men sannsynligvis ikke.. Venta i juni (man er jo ganske "sikker" på å få de da liksom), men kom ikke. Skuffelse, siden det var ganske mye. Jeg gidder ikke håpe på noe.. møkkaskatt :P

Skrevet

Samme her! Jeg skulle liksom bruke skatten tilå kjpe nye møbler for,så jeg har ventet så lenge nå! Blir gal :-( Det verste er å ikke vite, for om man vet så venter man jo heller ikke...

Skrevet

Hvorfor i all verden sjekker dere ikke bare altinn? Om dere får pengene i august vil det være et brev i innboksen deres hvor det står "Skatteoppgjøret 2010". Er det ikke klart vil det fortsatt kun ligge "Selvangivelse 2010" og dere vil få det i enten september eller oktober.

Skrevet

Hvorfor i all verden sjekker dere ikke bare altinn? Om dere får pengene i august vil det være et brev i innboksen deres hvor det står "Skatteoppgjøret 2010". Er det ikke klart vil det fortsatt kun ligge "Selvangivelse 2010" og dere vil få det i enten september eller oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...