Gå til innhold

Barnas egne regler ;o)

Anbefalte innlegg

* dersom du ikke får spise selv, men må finne deg i å bli matet med skje - legg inn et "ptdbhptdbhptdbh!" etter hver mottatt munnfull.

* hvis en voksen ber deg hente noe, bruk så gudsjammerlig lang tid som overhodet mulig. Returner gjerne tomhendt, evt med feil ting.

* barnehage, lekepark osv er fine steder å observere jevnaldrendes raserimetoder og hyleteknikker. Take mental note og prøv ut hjemme.

* fra du fyller 11, kan du forsvare enhver rampestrek med at du er i puberteten. Grin om nødvendig.

* er du minst i søskenflokken og hypp på å beholde denne prestisjetunge stillingen? Sørg for at foreldrene dine ALDRI får sove.

Satser på at dere har mye å føye til, damer ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143483538-barnas-egne-regler-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

- når du skal legge deg, men egentlig ikke vil: rop på pappa, si du vil ha vann, bamsen din, dukken din, gakk-gakken din, en nattasang til osv. Si så at du må bæsje. Kast så dyna ut av sprinkelsenga. Husk å være søt og sjarmerende, for det faller pappaer for! Vips, så har du utsatt leggetiden med en time (husk å ikke rop på mamma, for hun faller ikke for trikset).

Det er tydligvis lov i følge min 1 åring å putte tom og jerry kjeks i øret på katten. For formen passer så fint i øregangen på katten...

Å gjerne tiss OG bæsje utover gulvet, når man er så snill og skal la de være uten bleie i 2 minutter

Annonse

- Sørg for å bæsje i bleia rett før man skal ut døra,gjerne om vi har dårlig tid og må rekke bussen, legen ol.

- Gulp over hele deg selv og/eller mamma rett før vi skal ut døra.

- Skriker man høyt i butikken,bussen ol får man som regel godteri

- prøv å dra ut leggetiden med at du er tørst,må på do ol

-Om man er flere løp i alle forskjellige retninger for å se hvem som kommer lengs

- lat som du har sirup under skoene når du skal gå til bhg

-hopp i vanndammen med joggesko

Midt under nattasang ( snaut 2 år) - mamma, kan du gå nå, så jeg kan komme ut av senga?

(hadde skjønt at det var uakutelt å klatre ut når jeg var der)

Hvis jeg sutrer, får jeg oppmerksomhet.

Vær som en engel alle andre steder en hjemme - ingen vil tro mamma og pappa dersom det kommer et lite hjertesukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...