Eplebiten Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Vurderer å kjøpe voksipose til babyen som kommer i november. Men er litt usikker på dette med størrelse. Ser at man kan få kjøpt den i to ulike størrelser. Voksi Classic og Voksi Classic Mini. Den minste passer vist bare opp til 2år, men etter å ha lest litt passer den vist ganske bra i bagvogner. En voksipose er ganske dyrt, så kanskje dumt å kjøpe en som kun varer i to år fremover? Noen som har erfaring med Voksi Classic i bagvogn? Er det plass til den, eller blir det fort veldig klumpete? Er det andre vognposer dere kan anbefale?
Edelweis Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Jeg har voksipose classic og har hatt det til alle mine. jeg hadde kombivogn med eldste og da ble det trangt i baggen, men på duovogner funket det fint! jeg ville kjøpt en classic da barnet ditt kanskje ikke slutter med dagsovingen etter 2 år eller kanskje blir en lang unge. kan jo også se på urban posene fra Odenwalder de får du kjøpt med forlenger og er kjempe varme. mange i barnehagen har disse og de er kjempe varme om vinteren. jeg derimot kjøpte mine voksiposer brukt og billig og farget opp trekket eller fikk sydd nytt =) sparte mye penger på det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå