Gå til innhold

Voksipose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe voksipose til babyen som kommer i november. Men er litt usikker på dette med størrelse. Ser at man kan få kjøpt den i to ulike størrelser. Voksi Classic og Voksi Classic Mini.

Den minste passer vist bare opp til 2år, men etter å ha lest litt passer den vist ganske bra i bagvogner.

En voksipose er ganske dyrt, så kanskje dumt å kjøpe en som kun varer i to år fremover? Noen som har erfaring med Voksi Classic i bagvogn? Er det plass til den, eller blir det fort veldig klumpete?

Er det andre vognposer dere kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har voksipose classic og har hatt det til alle mine. jeg hadde kombivogn med eldste og da ble det trangt i baggen, men på duovogner funket det fint! jeg ville kjøpt en classic da barnet ditt kanskje ikke slutter med dagsovingen etter 2 år eller kanskje blir en lang unge. kan jo også se på urban posene fra Odenwalder de får du kjøpt med forlenger og er kjempe varme. mange i barnehagen har disse og de er kjempe varme om vinteren. jeg derimot kjøpte mine voksiposer brukt og billig og farget opp trekket eller fikk sydd nytt =) sparte mye penger på det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...