Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Var på 3D UL 4. august og ble super skuffa. Fikk ingen bilder av føttene eller noenting, kun 46 identiske uklare bilder av fjeset. Jeg sa det ikke var meningen å klage, men at jeg synes at det var veldig dumt at vi bare fikk det når alle andre får bilder av hele kroppen
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 sonografen kan vel ikke noe for at ditt barn lå slik i magen når du var der...
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Æsj, sånt er kjedelig. Men så dere tydelig føtter osv da? Ofte har stillingen og samarbeidsviljen til babyen noe å si!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Vi fikk også bare bilder av ansiktet. Han sjekket hele kroppen og hodet med vanlig 2d ultralyd, men vi fikk ikke annet enn bilder av ansiktet med oss. Syns i grunn det er veldig greit. Å ha bilder av resten av kroppen er ikke så interessant for vår del. Hvor langt på vei var du når du var på ultralyden?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Hun gjorde det samme med oss så hun lå helt fint til å få 3D bilder av sånt også. Vi ville veldig gjerne se det. Var 28+1 når vi var der for hun sa det var best bilder å ta da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå