Gå til innhold

Dehydrert hud..Sensitiv hodebunn,en sammenheng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på spa for 6 mnd siden,dem sa ansiktet mitt var ikke bare tørr,men dehyderert.. Kjøpte meg serum ,(La praire (1400 kr Super serum,nydelig å ha på,brukt den hver dag de siste 6 mnd) Ennå er føles huden min tørr,jeg flasser ikke så mye som før,men er tørr enda.

Så til problem nr 2 ;

håret mitt er så tørt og vansklig å gre,pga floker osv.På samme stedet kjøpte jeg Kms Calfornia (frisør merke) for sensitiv hodebunn.Bra shampho og balsam.Hjalp hodebunnen min litt,men klør enormt,og store skalker med rødt og iritert hodebunn ennå.

Har dette en sammenheng?? At jeg er tørr i både hodebunn og huden?? ¨Var til frisøren igår,hun mente jeg sku ta meg en tur til legen.Når ikke frisør shamphon hjelper etter 6 mnd,da mente hun det måtte være allergi i hodebunnen eller noe sånt i den duren.. Jeg har gått på tramagetic i 1 år nå (morfin lignende stoff) samt Dicnoflinic (samme som Voltaren),samt paracet.De 2 sist har j tatt sammenhengende i 2-3 år omtrent,pga smerter i ryggen osv..

Jeg er tørst hele tiden,prøver å drikk en del vann..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en sammenheng, uten at jeg er noen ekspert.

Kanskje noe av medisinen du tar virker vanndrivende?

Ville dratt til lege jeg. + prøvd å drikke enda mer vann, og spist rikelig med grønnsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...