Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 For tidlig å prøve kjerringråd (les masse sex) for å få ut babyen når det er akkurat 3 uker til termin? Virker jo antakelig ikke uansett, men lurer på om det er for tidlig å prøve om det mot formodning skulle virke... Har vondt OVERALT
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Sex er det bare å ha så mye dere vil. Men å stresse med å få ut babyen når det er 3 uker igjen til termin er for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Snu det på hodet - så heldig du er som har fått beholde barnet i magen så lenge at det ikke ble prematur! Det går ofte bra det også, men det er så utrolig mye mer strevsomt.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Ofte skulle jeg ønske at jeg kunne stappe babyen inn igjen jeg...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Sex og sæd hjelper deg jo til å modnes og du slipper kanskje å gå over termin, så bare kjør i vei... Jeg har to som har kommet 2 uker før termin og det gikk helt fint, mens minste kom 4 uker og 1 dag før termin, og det ble mere strevsomt, gulsott, klarte ikke å suge før etter 1 mnd osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå